onsdag 21 januari 2009

Snödroppar!

ÅÅÅH, vilket fantastiskt väder det har varit i em!! Jag och barnen var ute ett par timmar i em. Vi gungade, plockade pinnar från gräsmattan, gungade, lekte i lekstugan och sen letade vi efter vårtecken. Och döm om min förvåning så hittade vi faktiskt snödroppar som blygt gömde sig bakom plommonträdet! Jag älskar våren!!! Ebba plockade in en liten droppe och satte på bordet så att hon kan visa pappa ikväll när han kommer hemfrån arbetet.

jahapp, då var första dagen på dagis avklarad! Det gick superbra! Även för mig, inga tårar (bara nästan...) Melker har varit vaken 5 gånger inatt och skreket. Tack och lov hör det sedan 1,5 månad tillbaka INTE längre till vanligherna och därför är jag APTRÖTT!!! Det pirrar sådär i benen som det gör när man är jättetrött och ögonen vill inte hålla sig öppna*gäsp*
Och jag ska på visning ikväll! Det ska bli jättroligt, men jag hoppas att jag int gäspar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar