lördag 24 januari 2009





åh, vad det har gått bra på inskolningen! På måndag ska jag vara med i en halvtimme och sedan gå... Då ska jag passa på att vara med Ebba på hennes avdelning och äta lunch där! Både hon och jag längtar efter det för jag har velat vara med på en dagis-dag längen nu, men det är ju som det är med Melker-passare - de växer inte på träd direkt!





Idag har jag varit på möte på dagis. Ebba, och ja, nu Melker med går på monessori i Grevie och vi trivs kanonbra! Men åter till mötet. Det var faktiskt ett produktivt möte och orförande i föreningen var verkligen en varm, trevlig människa och alldeles yppelig som just ordförande :)


Efter mötet var vi på Åkagårdens golfklubb och åt en fantastisk lunch! Majskyckling med sherrysås, nån typ av ris och nånting-stekta champinjoner :) mmmmums! Barnen på dagis får sin lunch därifrån och jag behöver väl knappast säga att de äter som hästar!!!





Under tiden har Ebba varit och lekt hos sin bästis, medan Figge och Melker skötte lite ärende.





Och nu bara softar vi och äter semlor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar