fredag 13 mars 2009

Å, vilken rolig kväll!!!

Halle da!
Nu är det fredag igen! När hände det? Var tog veckan vägen?
I vilket fall så ääälskar jag fredagar! Då är jag hemma och myser med barnen hela dagen, underbart!

Jag måste bara berätta att förra helgen var jag på tjejfest. Jag och 10 härliga, fantastiska tjejer som jag normalt inte umgås med och det var sååå kul!! Snacka om att ladda batterierna! Det var supergod italiensk mat, mycket vin, massor med skratt och upptåg och inte minst schlager!
S hade lagt lappar under allas tallrikar som gick ut på att ta hand om värdinnan och alla (utom en tjurskalle) utförde sina uppdrag med bravur! Vid 00 började vi bli lite sega efter allt skrattande så då drog S fram singstar! Jag har aldrig provat innan och med min förkylnings-skrapiga hals gick det sådär.. men jag skulle minsann prova! Oh my god va kul det var! Nu ska jag oxå ha det! Rösten höll inte länge, men vem fan bryr sig?! Inte vi iallafall!!! Och tack vare en av tjejernas uppdrag var att förse oss andra med vatten, var jag tack och lov inte bakis! Kunde inte bli bättre!

1 kommentar:

  1. Jag vill göra det igen...och igen och igen och igen... och igen!

    SvaraRadera